גוגל בוחנת שילוב פרסומות וידאו ממומנות בדפי החיפוש
גוגל החלה ניסוי מעניין בתאריך 14/02/08 שבא לבדוק שילוב של פרסומות וידאו בתוצאות החיפוש הממומנות.
מודעת הפרסומת תופיע בצמוד לתוצאות החיפוש הממומן, כאשר למודעות הוידאו יתווסף כפתור קטן עם הסימן "+". לחיצה על כפתור ה"פלוס" תחשוף את הגולש לנגן וידאו קטן אשר באמצעותו ניתן יהיה להציג לגולש מודעת פרסומת , סרטון, קליפ וכו', כמו כן למודעות וידאו ניתן יהיה להצמיד מפה המתארת מיקום.
כידוע לכם זהו המשכו של ניסוי עליו דיווחתי בעבר בנושא פרסומות לוקאליות שגם שם ניתן להצמיד מפה לסימן ה"פלוס".
בשונה מהפרסום הטקסטואלי במודל PPC, גוגל יגבו תשלום עבור כל מודעת וידאו שהגולש יצפה ולא עבור הפניה לאתר מקור. מודל זה יאפשר לשחקנים גדולים לפרסם מודעות וידאו תדמיתיות כאשר מודל התשלום יהיה בשיטת המכרז כפי שפועלת היום מערכת הגוגל אדוורדס.
הבלוג של אתר האינטרנט The New York Times מפרסם במדור הטכנולוגיה כתבה נרחבת אודות הניסוי וראיון עם הגב' Marissa Mayer, סגנית הנשיא בגוגל האחראית על מוצרי מנוע החיפוש וחווית המשתמש.
בשלב זה הניסוי מוגבל ועושה רושם שיעבור זמן עד אשר כלל המפרסמים יוכלו להשתמש ברכיב החדש.
הכותב: יוד בוצר , יועץ לקידום אתרים