גוגל השיקה בלוג שירכז את נושאי המדיה המסורתיים
רבים מכם חושבים שגוגל מתעסקת רק בתחומי מנועי החיפוש והפרסום באינטרנט. בין זרועות התמנון של גוגל ניתן למצוא גם תחומי עניין משיקים בתחומי המדיה המסורתית , כגון: פרסום בעיתונות, ברדיו ובטלוויזיה.
במיוחד למי מכם שאינו מכיר את מכלול השירותים הנוספים שגוגל מציעה בתחומי המדיה והפרסום המסורתיים, גוגל הכריזו על הקמת הבלוג Google Traditional Media blog במטרה שירכז את תחומי הפעילות ויציע לגולשים מידע, טיפים, המלצות והכרזות.
הכותב: יוד בוצר, קידום אתרים, שיווק באינטרנט
גוגל רוצה להגיע רחוק. אפילו רחוק מאוד.
נכון להיום גוגל מסתפקת בטלויזיה, ברדיו ובעיתונות כאמצעי שהתשלום אליו הוא לפי כמות חשיפות.
תשלום שכזה לא מבטא מספיק טוב את הקשר בין הפרסומת להצלחה שלה אצל מי שרואה אותה (האם הוא סתם צפה? האם קנה? האם התענין וזהו?).
כמו שאני מכיר את גוגל במערכות הפרסום שלה (ואני מכיר אותה די טוב) היא תשאף שיהיה לה ערוץ טלויזיה משל עצמה (אולי גם יותר מאחד, אולי גם עם שותפים), שיהיה מחובר באופן מלא לאינטרנט, כך שהיא תוכל לאפשר מנגנון תשלום לפי "הקלקה" (אם יהיה עד אז כזה מושג), או קניה ולמפרסמים יהיה מעקב מלא כמו שיש להם היום בפרסום של מודעות ב-AdWords על רמת הצפיה האמיתית ורמת הפעילות האמיתית שיש לגולשים עם הטלויזיה.
מצב שכזה, יש סיכוי טוב, שימוטט סופית את בלעדיות שיטת התשלום לפי כמות חשיפות במדיום הטלויזיוני.