עידן ה – Web 2.0 ברשת הביא לנו את הרשתות החברתיות שפתאום צצו לנו כמו פטריות. הרשתות החברתיות פתחו לכל אחד מאתנו מכלול אפשרויות להימצא ברשת מבלי להיות מומחים לבניית אתרים ואפילו מבלי שנקים אתר משלנו.
הרשתות החברתיות פתחו עידן חדש שמאופיין ע"י תרומת הגולשים בזכות האפשרות לכל גולש להירשם, להגדיר פרופיל, לחפש ולחדש קשר עם חברים, להכיר ולהזמין אנשים חדשים , ליצור קשרי עבודה וגולת הכותרת מאפשרת לגולשים ליצור וליצוק תכנים כחלק מהפעילות ברשת החברתית באמצעות: בלוגים, פורומים, תגובות, דירוגים, כלים להמלצות, וידאו, שיתוף קבצים ומסמכים, תמונות ועוד.
יצירת התכנים מאפשרת לגולשים לבנות שם של מומחים ברי – סמכא מובילי דעה בתחומם, כאשר פעולת יצירת התכנים מאפשרת לבצע פעולות SEO תוך בניית מיתוג ויצירת מקורות לתעבורה וקישורים.
מנועי החיפוש מצידם מקבלים בשמחה את התכנים החדשים הנכתבים ברשתות ומיד מאנדקסים את התכנים במאגרי המידע של מנועי החיפוש.
כיום כדי לקדם את אתר האינטרנט שלכם לא מספיק לעשות עבודת SEO עבור מנועי החיפוש, עלינו לדאוג לקדם את האתר ואת העסק שלנו בתוך הרשתות החברתיות תוך בניית מותג וחשיפה למיליוני גולשים אשר תחום עניינם משיק לתחום התמחותכם, עיסוקכם ובעיקר משיק לתחום פעילות האתר שלכם.
קידום אתרים דרך רשתות חברתיות מאפשר לנו אמצעי נוסף לקידום אתר האינטרנט שלכם תוך יצירת תנועה לאתר האינטרנט שלכם תוך גידול תנועת המבקרים, יצירת לינקים לאתר שלכם וקבלת רייטינג נוסף במנועי החיפוש, תוך ייצור אמצעי נוסף לביצוע המרות ברשת.
הכותב: יוד בוצר – http://www.yud.co.il/
סטודיו ל-קידום אתרים ושיווק באינטרנט