יש לך אתר אינטרנט? אתה מספק שרות? מוכר מוצרים באמצעות חנות וירטואלית? מרגיש שאין לך מספיק גולשים באתר או אתה לא ממצא את היכולת למכור באתר האינטרנט?
כנראה שאין לך מספיק תנועה לאתר.
מה עושים?
– מקדמים את האתר בקידום אורגני SEO
– מקימים קמפיין ממומן להבאת גולשים לאתר האינטרנט ומנסים להמיר אותם לרוכשים.
אז אם זה כל כך קל, למה רבים מרגישים שהם לא מצליחים ולא מממשים את הפוטנציאל של העסק הווירטואלי.
יכולות להיות לכך מספר סיבות:
– האתר לא ידידותי לגולש/לא מספיק ממוקד
– ניווט מייגע באתר
– עיצוב מיושן ולא מזמין
– אין Call to Action
– אתר איטי – דפי האתר נטענים באיטיות
– האתר אינו ידידותי למנועי חיפוש
– אין לכם נוכחות מספיקה ברשתות חברתיות
– חסר לכם תוכן ומידע באתר
– ממשק קניות מייגע עד להכנסת פרטי כרטיס האשראי
ובוודאי יכולתי למצוא עוד המון סיבות אפשריות.
עכשיו תארו לעצמכם, שהאתר עבר רענון ותיקון ליקויים והוא עומד בסטנדרטים של שנת 2018 ועדיין אתם חווים בעיית גולשים וחוסר בקניות – מה עושים?
הדרך הראשונה המומלצת הנה לבדוק מה מצבכם ברשתות החברתיות וכיצד אתם ממוצבים שם בעיני העוקבים, במידה ויש לכם חשבונות בפייסבוק, טוויטר, יוטיוב, גוגל פלוס, פינטרסט, אינסטגרם וכו', עליכם להתחיל לייצר תוכן איכותי אשר ימצב אתכם כברי סמכא בנישה בה אתם פועלים.
בשלב הבא נחשוב על גיוס לידים לעסק/לאתר האינטרנט תוך התמקדות בהמרת הגולשים ללקוחות משלמים.
אילו אפשרויות עומדות בפנינו?
– קבלת לידים באמצעות דף יצירת קר באתר
– קבלת ליד באמצעות קוביית צור קשר באתר
– קבלת ליד תוך פתיחת פופאפ ובקשת פרטים בתמורה להנחה/מבצע וכו'
– הוספת רכיב לדחיפת הודעות יזומות מסוג PUSH למי שאישר קבלת עדכונים
– בניית רשימת תפוצה להפצת ניוזלטר
– הוספת חייגן באתר
– השארת הודעה באתר ליצירת קשר
– יצירת קשר אונליין עם האתר
– בניית דף נחיתה באתר למימוש באמצעות קמפיין ממומן מגוגל/פייסבוק
– בניית קמפיין לגיוס לידים בפייסבוק – אין צורך בדף נחיתה
איך הלידים יכולים לעזור לנו?
גולש אשר השאיר לכם את הפרטים שלו, הכוללים: שם, אימייל, טלפון מעוניין לקבל מכם מידע נוסף וסיכוי גדול שהוא גם מעוניין לרכוש מכם שרות/קורס/או מוצר פיזי.
לבעלי אתרים אשר ברשותם קיים פתרון הפותר בעיות, יש להם יתרון משמעותי מכיוון שהם יכולים לפתור לגולש בעיה אשר הוא מחפש לה פתרון וכאן הם יכולים לסגור מעגל באמצעות הפתרון המוצע לגולשים.
חלק מהטיפול בליד חם, מאפשר לכם לבצע סגירה טלפונית של עסקה כאשר הגולש משאיר לכם את פרטי כרטיס האשראי שלו וסוגר אתכם עסקה.
מוקדני מכירות מאומנים יכולים לייצר לכם סגירות המרה של כ 15% ויותר.
ככל שתתמקדו בגיוס לידים איכותיים, העסק שלכם יפרח וישגשג, אתם תראו ברכה בעמלכם ומנהל הבנק שלכם יהיה מאוד מרוצה.
אם גם אתם רוצים להגדיל את מחזור המכירות באתר/בעסק באמצעות לידים, צרו אתנו קשר ואנו נדאג להציע לכם את האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורכם.
הכותב – יוד בוצר, מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט.