קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני מחייב ידע וגם ניסיון בשווקים תחרותיים בארץ וגם בחו"ל.
דמיינו לכם שיש לכם חנות פיזית בעיר מרכזית ואף אחד לא נכנס אליה. לאורך זמן בעלי העסק יתחילו להרגיש את חוסר המבקרים בחנות בקופה, בתזרים המזומנים ובמיוחד כאשר יבוא לבקר בבנק.
מצד שני דמיינו לכם מצב שיש לכם חנות פיזית מדהימה ואתם רוצים להגדיל את מחזור המכירות וכבר ניסיתם את כל תרגילי השיווק המקובלים שהיגיעו למיצוי. נשאלת השאלה מה עושים עכשיו?
אז אם עד עכשיו לא ניצלתם את רשת האינטרנט כדי להשתמש במדיה המדהימה לצורך הגדלת מחזור המכירות אתם פשוט משאירים כסף על השולחן ומדוע?
כיום, בישראל ובמדינות מערביות רבות בעולם ובעיקר בארה"ב, בבתים רבים יש מחשב אישי אחד לפחות ויותר, מכשיר טאבלט של
אפל או אנדרואיד ולפחות סמרטפון אחד עם חיבור זמין ואלחוטי לאינטרנט המהיר.
כעת כל החלטה של רכישת, שירות או מוצר מתחילה בחיפוש ושיטוט ברשת האינטרנט. לכן אנחנו ממליצים לבעלי עסקים להקים חנות וירטואלית למסחר אלקטרוני. במידה והחנות תיבנה בצורה ידידותית הן לגולשים והן למנועי החיפוש השונים יש לכם סיכוי טוב להתחיל ולראות זרימה יומית של גולשים ומבקרים באתר שמחפשים בדיוק את מה שאתם מכרים, משווקים ומייצרים וגם להגדיל את מחזור המכירות.
בנוסף, כיום קיימים ערוצי שיווק המאפשרים לכל בית עסק לפרסם את מרכולתם תמורת תשלום ובאמצעות פרסום חכם אנו יכולים להביא לאתר המסחר האלקטרוני תנועת גולשים ממוקדת. הוסיפו לכך את כל ערוצי השיווק הישירים דוגמאת: אמזון, אי-ביי וכן שילוב ברשתות חברתיות ובראשם פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ועוד ואנו יכולים להגדיל את מספר הגולשים תוך יצירת שיתוף הגולשים ביצירת לייקים, תכנים, שיתופים, המלתות וסקירות.
ערוצי פרסום מובילים גם בתקציב שפוי – רשת הפרסום של גוגל באמצעות גוגל אדוורדס ופרסום באמצעות פייסבוק מאפשרים לכל בית עסק קטן, בינוני וגדול להתחיל ולהשקיע בפרסום יעיל וחכם לפי בנק של מטרות, הגדרות ויעדים. היתרון בפרסום שהוא מדיד וניתן לנטר כל פיסת מידע ולמוד ממנה לצורך קבלת החלטות להתייעלות ולריווחיות.
אנחנו בקבוצת יוד בוצר יכולים לתת לכם כתף חמה וליווי צמוד בכל התהליך, מתחילת הרעיון בשלב התכנון, ההקמה, הטמעת האתר, הגדרת המוצרים והקטגוריות לפי הכללים המקובלים בתחומי קידום אתרים – SEO ועד ליעוץ וניהול מקיף של כל הפרויקט.
השרות הפרויקטאלי המוצע על ידינו בארץ ובעולם:
· תכנון בליווי והקמת החנות הווירטואלית.
· בחירת פלטפורמה: מג'נטו, וורדפרס, שופיפיי וכו'.
· ליווי הקמת החנות הווירטואלית ע"ג תשתית למסחר אלקטרוני.
· תכנון מפת האתר לפי חלוקה לדפים, קטגוריות, דפי מוצר.
· בחירת פלטפורמה לסליקת כרטיסי אשראי.
· קידום אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל.
· תחזוקה של קידום אורגני לאחר שהאתר באוויר.
· בניית נוכחות ברשתות חברתיות ובראשן פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ועוד.
· תכנון, ליווי והקמת קמפיין ממומן בגוגל ובפייסבוק.
· תכנון, ליווי והקמת קמפיין ליצירת לידים.
· ליווי בהקמת סרטוני ווידאו.
· הקמת בלוג לחנות הוירטואילת.
· תכנון והקמה של ערוצי מכירה באמזון, אי-ביי, גרופון ועוד…
· ליווי בכתיבת תכנים לאתר ולדפי המוצר.
ועוד…
עד היום ליווינו בהצלחה בתי עסק שרצו להיכנס למכירות ברשת האינטרנט. הצלחנו לחדור ללא מעט שווקים ונישות תחרותיות בארץ וגם בחו"ל בתחומי: אינטרנט, מוצרי יופי וקוסמטיקה, מוצרים רפואיים, אופנה, חנויות בוטיק למזון ולמתנות, רהיטים, מטבחים ועוד…
בנוסף אנו יכולים להתגאות כי הצלחנו לעזור בשיווק והחדרה של מוצרים כחול לבן לשווקים תחרותיים בחו"ל תוך יצירת מכירות במאות אלפי דולרים ושקלים במדינות, דוגמת: ישראל, ארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק, רוסיה ועוד…
אם יש לכם שאלות בנוגע לקידום ושיווק של אתרי מסחר אלקטרוני ואתם רוצים לקבל מידע נוסף, נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.