שיווק וקידום ברשתות חברתיות בארץ ובחו"ל הפך בשנים האחרונות ככלי רב עוצמה לצורכי שיווק והפצה וויראליים של בית העסק שלכם תוך הבלטת התמחותכם. המדיה החברתית מאפשרת לכל עסק ולכל ארגון נגישות לקהלי יעד ממוקדים ומפולחים ופותחים לכם ערוץ תקשורת נוסף תוך בניית שם ומותג מעוררי אמון.
הרשתות החברתיות מאפשרות לכל אחד מאתנו להירשם ולפתוח חשבון, תוך אפשרות פתיחת חשבון אישי, פתיחת חשבון עסקי, הצטרפות לקבוצות עניין בתחומים מגוונים, אפשרות יצירת תוכן אורגני וממומן, פתיחת בלוגים, כתיבת תגובות, חיפוש והזמנת חברים בעלי תחומי עניין משותפים ועוד.
שימוש יעיל ואפקטיבי ברשתות החברתיות יאפשר לנו למתג את עצמנו כמומחים לתחום עיסוקינו, לדוגמא: אני עוסק בקידום אתרים , לכן באמצעות רשת חברתית יש לי את האפשרות לבנות מותג המבדל אותי כמקצוען בתחום קידום אתרים.
לאילו מכם שאין אתר אינטרנט ואין אפשרות לבנות אתר בשל אילוצים תקציביים או אילוצי פיתוח וכתיבת קוד, הרשת החברתית תאפשר לכם לבנות פרופיל עסקי משלכם ובאמצעות יצירת תכנים איכותיים ומענה באמצעות תגובות לפוסטים של החברים ברשת, תאפשר לכל אחד מכם להתבלט בתחומו.
גולת הכותרת של שימוש נכון ברשתות החברתיות תאפשר לכם ליצור וליצוק תכנים מקצועיים כאשר החברים ברשת ידעו להעריך את תרומתכם לטובת הרשת ולאחר תקופה לא ארוכה תוכלו לזכות באמון החברים תיחשבו לאנשי אמון וסוד שניתן להיוועץ ולהיעזר בשירותם.
הרשתות החברתיות משופעות בשלל כלים, כגון: פורומים, בלוגים מקצועיים, כתיבת המלצות, דירוגי המלצות ורייטינג, העלאת וידאו, שיתוף קבצים ומסמכים, תמונות, יצירת אירועים ועוד לא מעט כלים.
האפשרות ליצור תכנים בצורה אורגנית מאפשרת לנו להבליט את מומחיותנו בתחומים מסוימים ולבצע פעולת SEO קידום אתרים תוך ביצוע אופטימיזציה לתכנים בשילוב מילות מפתח והוספת לינקים כמקורות תעבורה לאתרים ולשירותים המוצעים על ידכם כאשר המטרה העיקרית, ביצוע המרת גולש למכירה!
הרשתות החברתיות משמשות כמקור דלק למנועי החיפוש בזכות התכנים החדשים המתווספים מידי יום לרשתות החברתיות. הרובוטים והעכבישים של מנועי החיפוש דואגים לקטלג ולאנדקס את דפי המידע החדשים במאגרי המידע של מנועי החיפוש השונים.
ברשתות החברתיות מבקרים מיליוני גולשים מידי יום, ניתוח תנועת הגולשים ברשתות החברתיות מבהיר לנו כי חלק מהחברים ברשתות מקוטלג כבעלי ממון בעלי הכנסה של למעלה מ – 100,000 $ לשנה, מה שמעיד שלחלק מהמבקרים יש כיסים עמוקים.
אנו רוצים לנצל את כמויות הגולשים ליצירת מקורות תנועה לאתרים שלנו תוך עקיפה מוחלטת של "ארגז החול". במידה ונצליח להגדיל את כמויות הגולשים הממוקדים המגיעים לאתרים שלנו, נוכל להגדיל את כמות המכירות.
כיום קידום אתרים באמצעות SEO ואופטימיזציה אינו מספיק, עלינו לדאוג לקדם את האתר גם באמצעות הרשתות החברתיות, תוך דגש על בניית מותג וחשיפה מוגברת לקהל יעד פוטנציאלי של מילוני גולשים אשר תחומי התעניינותם משיקים לתחום עיסוקינו ולמידע הקיים אצלנו באתר.
ניצול יעיל של תנועת הגולשים ברשתות החברתיות יכול לשמש לבעלי אתרים כמנוף שיווקי ומכירתי רב עוצמה.